جم| ۱۸۹ نفر از اورژانس اجتماعی جم خدمت گرفتند

رئیس اداره بهزیستی جم از فعالیت شبانه روزی واحد اورژانس اجتماعی به منظور ارائه خدمات به آسیب دیدگان اجتماعی خبر داد.

بهرگزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان بوشهر موسی حمیدی صفتگفت: تیم سیار اورژانس اجتماعی شهرستان جم از ابتدای سال جاری به ۱۸۹ نفر خدمات ارائه کرده است. 


حمیدی صفت با اعلام این خبر افزود: در ۳ ماه امسال نزدیک به ۳۰ تماس به شماره گویای  ۱۲۳ ارتباط گرفته شده است که مددکاران و کار شناسان اورژانس اجتماعی به آنان خدمات داده‌اند و اینکه اورژانس اجتماعی این شهرستان ۴ خدمت شامل مرکز مداخله در بحران فردی و خانوادگی اجتماعی ، خدمات سیار اجتماعی ، خدمات تلفن گویای ۱۲۳، و پایگاه خدمات اجتماعی در مناطق کم برخوردار ارائه می‌دهند. 

وی با اشاره به اینکه اختلافات خانوادگی در صدر علت مراجعین قرار دارد افزود : کارشناسان ما در تیم سیار و مرکز مداخله در بحران موارد کودک آزاری، همسر آزاری ، فرار از منزل ، افکار خود کشی ، اختلافات خانوادگی، معلول آزاری کودکان کار خیابانی ، اختلالات هویت جنسی و ارائه مشاوره به افراد در معرض بحران های اجتماعی خدمات تخصصی ارائه می‌دهند. 

ایشان عنوان نمودند : نوع نگاه بهزیستی و این واحد بیشتر یک نگاه مددکاری است نه امنیتی است. 
موسی حمیدی صفت با تاکید بر اینکه مردم میبایست خط گویای ۱۲۳ را در ذهن خود داشته باشند که در صورت بروز مشکل به صورت شبانه روزی با این شماره تماس بگیرند و مشکل خود را با کارشناسان مربوطه در میان بگذارند.

کد خبر 62432

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 7 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد